A diákok napi szinten több órán keresztül fogyasztják a YouTube és egyéb tartalomszolgáltató által kínált tartalmakat, de azt elsősorban nem a tananyaghoz kapcsolódó ismeretszerzési céllal. Ebben a kísérletben a diákok otthoni környezetben foglalkoztak a szaktárgyukkal, saját időbeosztás szerint, de mégis egy csoport tagjaként együttműködve. A napi rutin -YouTube nézés- nem változott, viszont olyan tartalmakkal bővült, amely a történelem tantárgyhoz kapcsolódott. Kényelmesen, az egyéni igényekhez, lehetőségekhez igazítva tudtak foglalkozni a feladattal, kiegészítve a tanórán tanultakat. Ugyanakkor a projekt igazi célja nem csak az Apokalipszis: II. világháború dokumentumfilm megnézése volt, sokkal inkább az, hogy kialakuljon egy fogyasztói igény a diákok részéről az igényes történelmi filmek, dokumentumfilmek irányába.
Vélemény, hozzászólás?