Tóth Linda vagyok, tavaly pályáztam másodszor, és idén egy korábbi nagyobb szabású munka világa témakörbe illeszkedő projektemet alakítottam át a jelenlegi nyelvi előkészítős B csoportom igényeire szabva. A „work” fejezet lezárásaként 3-4 fős csoportokban tanórán kivitelezhető gondolatébresztő kommunikatív mini projektekkel mélyítettük el a tanultakat. A hangsúly azon volt, hogy 45 perc alatt kreatív, élményalapú, különböző tudáselemekre épülő feladatok produktumaival mutassák be, hogy hova sikerült eljutniuk a téma végére. Mivel minden csoportfeladat különbözött jobban figyeltek egymásra. A role-play típusú feladatok szórakoztatóak számukra, és hamar megszokják az idegennyelvű szereplést már az első középiskolai évükben. Különböző munkavállalói kompetenciákat fejlesztő jó hangulatú, nem frontális alapokon nyugvó óránk volt, ami engem megerősített abban, hogy folytatnom kell az ilyen jellegű feladatok tervezését. Fontosnak tartom, hogy tanár-diák egymást inspirálja, mert így folyamatosan fenntartható a fejlődés.
Vélemény, hozzászólás?