1995. óta vagyok közgazdász tanár, 2017. óta tanítok a BGSZC Keleti Károly Közgazdasági Technikumban, és úgy gondolom, hogy pedagógiai módszertant tekintve, ebben az utolsó időszakban kellett a legtöbbet fejlődnöm/változnom. Módszertani pályázatot korábbi években adtam/adtunk már be egyénileg, és csoportosan is, egyénileg ez a 2. pályázatom. Az idén a pályázat címe -„45 perc”- fogott meg igazából, az jutott eszembe, hogy sokszor heti 45 percünk van arra, hogy valódi tanulási eredmény jöjjön létre az óráinkon. Ha pedig még a diákok sokszor elhangzó kérdésére is válaszolni szeretnénk „Minek ezt megtanulni? Hol fogom ezt használni?”, akkor egy olyan tanóráról beszélnék a legszívesebben, amikor a szakmai tudást – egy Számviteli esettanulmány órán- sikerül úgy átadnom, hogy a diákok a szakma gyakorlati oldalának egy kis szeletét is megérezhetik, és ők is élvezik a tanórai részvételt, nem csak én. Egy ilyen órát mutatok be a pályázatomban.
Vélemény, hozzászólás?