Sokan vagyunk sokfélék, s pont ezért a módszertani pályázatunk célja bemutatni, hogy egy angol nyelvű projekttervet hogyan lehet több évfolyamon és több nyelvi szinten megvalósítani, valamint hogyan járulhatnak hozzá az elkészült produktumok egy közgazdasági tantárgy adott témakörének gyakorlásához.
Mindhárman fontosnak tartjuk a tervezés szakaszát a munkánkban, viszont azt is tudjuk, hogy a rugalmasság elengedhetetlen egy olyan szakmában, ahol nincsen két egyforma óra, két egyforma csoport, két egyforma diák — és pont ettől szép a tanárlét. A projektünk legfőbb pillére a diákok együttműködése volt, hiszen együtt dolgozás nélkül nem tudták volna létrehozni a produktumokat. Szintén főszerepet kap a projektben — és a mindennapi munkánkban — a diákok kreativitásának előhívása, bátorítása és fejlesztése. Végül fontosnak tartjuk a tantárgyköziséget, hogy lássák a diákjaink, hogy minden mindennel összefügg, minden, amit tőlünk elsajátítanak fontos és elengedhetetlen része a nagyobb képnek.
Vélemény, hozzászólás?