Tóth Linda vagyok, tavaly pályáztam először, és nagyon élveztem a csoporttal a közös munkát, a projekt megvalósítását, és azóta is különféle témájú projekteket tervezek, és valósítok meg. Angol tanárként a kreatív kommunikatív feladatokat részesítem előnyben, és ehhez a törekvéshez a projektek nagyon jól illeszkednek. Jelen pályázatommal az volt az elsődleges célom, hogy ne egy nagy szabású, több órán átívelő projektet mutassak be, hanem az összefoglaló órát újítsam meg. Egy nagyobb téma lezárásaként, csoportokban, tanórán kivitelezhető, tehát nem otthoni plusz feladatokkal, mini projektek megvalósítása segítségével összegezzük a tanultakat. A hangsúly azon volt, hogy tanórai keretek között kreatív, élményalapú, különböző tudáselemekre épülő feladatok produktumaival mutassák be, hogy hova sikerült eljutniuk a téma végére. Mivel minden csoport mást csinált egymás munkáinak megtekintése, az online kvízt le is játszottunk, érdekes volt és nem utolsó sorban szórakoztató is. A munkavállalói kompetenciákat minden téren fejlesztő jó hangulatú, nem frontális alapokon nyugvó összefoglaló óránk volt, ami engem megerősített abban, hogy a kreatív feladatokkal szórakoztatóan, és élménydúsan lehet fejleszteni az idegen nyelvi kommunikációt. Szerintem mind a tanárnak, és a diákoknak inspirálóan tud hatni, ha szabadon engedhetik a fantáziájukat egy-egy kihívást jelentő feladat megvalósítása során.
Vélemény, hozzászólás?