2005 óta tanítok a Széchenyiben – régebben, minthogy jelenlegi diákjaim egyáltalán megszülettek volna. A pályán töltött idő alatt mindig is az érdekelt, mivel tudom felkelteni a tanítványaim érdeklődését egy adott tananyag iránt, s arra törekedtem, hogy a későbbiekben is hasznos, alkalmazható tudáshoz juttassam őket.
A foglalkozásokon a tananyag szemléltetéséhez a diákok körében is népszerű inspiráló és motiváló kortárs (média)szövegek közül válogattam, közös feldolgozásuk során értelmezési-elemzési szempontokat javasoltam ezekhez. A motivációs beszédek (retorikai) elemzése, majd önálló motivációs anyagok (filmek, oktatóanyagok, plakátok stb.) készítése során lehetőségem nyílt diákjaimat aktívan bekapcsolni az oktatás folyamatába, másrészt növelni tanítványaim saját motivációs bázisát is.
Első alkalommal indulok a BGSZC módszertani pályázatán – de úgy hiszem, nem utoljára.
Vélemény, hozzászólás?