Mindhárman a Dobosban tanítunk (ketten természetismeretet, egyikünk angolt), és közös szívügyünk a környezettudatos szemlélet kialakítása a diákokban. A módszertani pályázatra egy nemzetközi fenntarthatósági projekt hazai adaptációját hoztuk, amelyben két teljes technikumi évfolyam és számos tanár részt vett az iskolánkból, emellett külső helyszínként a kerület jó néhány intézményét is bevontuk. A projekt kidolgozása során arra törekedtünk, hogy a különböző szakmai és közismereti tárgyak elméleti és gyakorlati elemei olyan mozaikká álljanak össze, amely lehetővé teszi a diákok számára, hogy átfogóbb képet kapjanak a fenntarthatósági célokról, és a változatos részfeladatokból mindenki megtalálhassa a számára legérdekesebb és leghasznosabb tevékenységet, amelyben kibontakoztathatja a problémamegoldó képességét és a kreativitását.
Vélemény, hozzászólás?