Minden évben pályáztam a BGSZC módszertani pályázatán. Most 2023-ban „Ki kicsoda?” címet adtam a pályázatomnak. Testnevelő tanárként a játékos oktatás minden tanórán megjelenik. Most is próbáltam olyan feladatot kitalálni ami közben jól érzik magukat a tanítványaim.
A pályázatomban megfogalmazott feladatokkal azokat a fejlesztési területeket tudom a diákjaimban erősíteni, elmélyíteni, amire a testnevelés órákon kevesebb lehetőség adódik. Kiemelt feladatnak szántam, hogy az egyes sportágakhoz személyeket, eredményeket és elméletet is kapcsoljanak hozzá a diákok. A prezentáció és a tervezés-kivitelezés, betanítás olyan tudással ruházta fel a tanítványaimat, amely az érettségi vizsgán hasznos lehet és segíti őket az önálló edzésprogram összeállításában.
Palanek Évával egy továbbképzésen beszélgetve találtuk ki, hogy csináljunk egy játékos, könnyű feladatokat tartalmazó vetélkedést az osztályaink között úgy, hogy osztályaink nem találkoznak egymással. Célunk az volt, hogy megtudjuk, a tanulók mennyire tudnak összefogni, csapatként működni, a megadott feladatokra fókuszálni az ellenfelek jelenléte nélkül.
Vélemény, hozzászólás?