Azért pályáztunk mert meg szeretnénk mutatni, hogy minden információ egy bizonyos nézőpontból érkezik hozzánk, így hasznunkra válik nemcsak a diákjainknak hanem nekünk tanároknak is, ha nyitottak vagyunk legalább két esetleg többfajta nézőpontra. Igy megtanítva diákjainknak, hogy a rész egységek megismerése nélkül torz azaz nem a legideálisabb megoldást fogjuk kapni az adott témában. Erre figyelniük kell, mert felelősséggel tartoznak egymásért és másokért. Az elég jó… nem jó, nem lehet opció, s a legjobb megoldás megtalálásának folyamatát szeretnénk bemutatni pályázatunkban egy valós cégből kiindulva.
Az oktatásban számunkra az egyik legfontosabb célkitűzés, hogy a diákok képesek legyenek az állandóan változó környezetükhöz igazodni, és kérdéseket feltenni, mert a jó kérdések megválaszolásával, megoldásokat fognak találni. Úgy gondoljuk, hogy a középiskolai éveik során el kell mélyíteni bennük azt a hozzáállást, miszerint, bármely helyzetben nem a probléma felmerülése a baj, hanem az, ha elhallgatják, halogatják és csak másoktól várják a segítséget, ahelyett, hogy beszélnének róla és utakat keresnének a helyzet megoldására.
Vélemény, hozzászólás?