Molnár Sándor
BGSZC Pestszentlőrinci Technikum
Platón szerint többet megtudhatunk másokról egy óra játékkal, mint egy év beszélgetés alatt, Tolsztoj is az emberi jellem tiszta megnyilvánulását látta benne, Einstein a kutatás legjobb módjának tartotta. Vannak, akik mellőzik a játékot a tanórákról, pedig nincs tanár, aki csak ne akasztófázott volna legalább egyszer pályája során, egy unalmas helyettesítés alkalmával. … Sikernek élem meg, hogy több kollégával is együttműködve cáfoltuk a gyakorta hangoztatott humán és reál tantárgyak közti szakadékot. A 6., záró órán került sor a játékok prezentálására a tanulótársak felé, valamint a közös értékelésre. Nemcsak a produktumot, hanem – a munkanapló figyelembevételével – a folyamatot is értékeltem. A diákok egymás munkáit is pontozták 1-től 10-ig.
Tanulói önértékelés
„A projekt során a csapattal órákon összeülve terveztük meg a játékot, melynek fő eleme a Francia forradalom. A téma aktuális volt, ezért nem volt nehéz dolgunk a források és anyaggyűjtés résszel. A megvalósításhoz a Genially oldalt használtuk, néhányunknak nem volt új a felület.”
Vélemény, hozzászólás?