Dóczi Valéria
BGSZC Pesterzsébeti Technikum
November elején a Háladást választottam két tizedikes csoportom számára őszi projekt-ként. Célom: kulturális ‘megmerítkezés’ + foglalkozzunk a HÁLA fogalmával + a diákok dolgozzanak együtt, tanuljanak egymástól; ezért a kooperatív csoportos technikát választottam. … Kértem, hogy alkossanak 3-as munkacsoportokat, és úgy üljenek le egymás mellé. Ez mindenhol elég gyorsan ment. Ezt követően kivetítettem nekik a feladatkiírást magát. Úgy osztottam fel 3 részre a témát (A, B, C), hogy körülbelül mindenkire egyforma mennyiség jusson, mindenkinek hasonló jellegű de mégis más feladata legyen- ugyanakkor a B feladatsort inkább a kevésbé jó képességű diákoknak szántam. Nagyon érdekes volt, hogy ezt így nem fogalmaztam meg nekik, mégis úgy alakult, hogy valóban a szerényebb képességű diákok vállalták ezt a témát (de ez se volt könnyű a maga nemében)
Tanulói önértékelés
Legjobban mi tetszett a projekt részeiből: I. anyag gyűjtés, II. Youtube-on keresgélés, III. a szöveg megírása / a táblán való elhelyezés, „csinosítás”
Legkevésbé mi tetszett a projekt részeiből: az angol-magyar szólista készítés ment, sőt sokan ezt tartották legnehezebbnek (és valóban így is volt, nem tudták
Vélemény, hozzászólás?