László Ilona
BGSZC Giorgio Perlasca Vendéglátóipari Technikum és Szakképző Iskola
… felötlik a közelgő karácsony miatt inkább lehetne adventi hangulatra építeni a rendezvényt. Míg kolléganőm tanítja a terítés kellékeit, menetét, vele párhuzamosan építem fel a nyílt napig tartó projektünk állomásait az elvégzendő feladatokat. A járványügyi helyzet miatt a diákok is ismerik a digitális tanterem felületét ezért már az év elejétől használjuk a munka folyamatosságának biztosításához, ha netán újból online oktatásra kellene rátérnünk. A projekt aktuális feladatait a google classroomban kapják hétről-hétre. Először egyedül dolgoznak. A terítés eszközeit kell ismertetniük, majd a terítés menetének folyamatát szükséges bemutatniuk. Kérésem az ,hogy mondatokban fogalmazzanak ,de sajnos ez nem igazán megy. Felsorolást alkalmaznak és ragaszkodik többségük a másik órán leírt vázlat formátumhoz, de ebből mondatok nem születnek.
Tanulói önértékelés
„ jobban szeretek így tanulni ,ha készülünk valami programra.”
„ nehéz hibáimat kijavítani, de jó hogy nem kapok értük rögtön egyest”
„ jó volt, szeretem, ha szabadabban, érdekesen zajlanak az órák!”
Vélemény, hozzászólás?