Nagy Erzsébet
BGSZC Széchenyi István Kereskedelmi Technikum
2021 november–decemberében marketing gyakorlat órákon az 5/13.-osok arra keresték a választ, hogy milyenek a mostani 9.-esek. Az órák kvázi piackutatásról szóltak. A „jaj, miért kell ezt nekünk csinálni?” dilemmát szerettem volna elkerülni. Azt szerettem volna, ha a projektnek valamiképpen köze van a való élethez, nem tankönyvízű, és van benne kihívás. Azt is fontosnak tartottam, hogy a tanulók együttműködjenek, függjenek egymástól, és minden csapattag felelős legyen valaminek az elvégzéséért. Az értékelésben ezt érvényesítettem is. A csapattagok külön-külön kaptak jegyet a részükért és egyben is értékeltem a munkájukat pontozótábla segítségével. A pontozást és a feladatok kiadását Canvasban oldottam meg. Örültem, hogy szívesen alkalmazták a Google Űrlapot és a PowerPointot.
Tanulói önértékelés
„A feladatunk, hogy kérdőívet készítettünk és kiértékeltük majd előadtuk, szerintem nagyon hasznos volt. Örültem ennek a feladatnak, szerintem sikeres volt. Egy hibánk volt, hogy talán ez a kérdőív a 16-17 évesek megkérdezésével eredményesebb lett volna. A jövőben erre jobban oda fogunk figyelni.”
Vélemény, hozzászólás?