Forgács Balázs – Rálik Alexandra – Rottler Júlia
BGSZC Hunfalvy János Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum
… a “boldogságlistát” évek óta Finnország vezeti, miközben Magyarország szokás szerint a középmezőnyben végez. Kérdés viszont, hogy ha nem csak az ország gazdasági helyzete befolyásolja egy társadalom boldogságát, akkor milyen összetevők azok, amelyek mentén Magyarország adaptálhatja a “finn csoda” elméletét és gyakorlatát.
Projektünk lényegében egy önreflektivitásra ösztönző, kettő (angol és magyar) nyelven folytatott mikrokutatás, amelynek kiinduló problémafelvetéséből fakadóan komplex célokat tűzött ki maga elé.
Tanulói önértékelés
Mi tetszett neked nagyon a projektben?
„Az, amikor ellátogattunk a Finn Nagykövetségre és szabadon beszélgethettünk az előadóval. Plusz a sütievés. :)”
„Nagyon sokoldalú volt a projekt: volt benne előadás, beszélgetés, megoszthattuk a saját véleményünket is, tudtunk kisebb és nagyobb csoportban is dolgozni, ahol ráadásul egészen különböző témakörökkel foglalkozhattunk.”
„Hogy alkothattunk valami sajátot.”
„Szerintem a projektünk alapkérdése sokkal izgalmasabb és felnőttesebb volt, és erről még nem is hallottam túl sokat korábban.”
Vélemény, hozzászólás?