Eőri János, Sipos Katalin, dr. Csókáné Török Orsolya
BGSZC Hunfalvy János Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum
A projekt során a tanulók online és papíralapú társasjátékokat (pl. Kahoot, Ki nevet a végén, Monopoly, Skandinopoly 😊) készítenek, illetve filmet forgatnak a társasjátékok használatáról, szabályairól. A projekt célja Svédország több szempontból való megismerése és bemutatása, illetve az ismeretek kreatív módon való feldolgozása és közvetítése. Várakozásaink szerint a tanulók kreativitása fejlődik, vidáman, a játékosság szellemében együtt alkotnak. A társaikkal való közös munka során törekszenek az igényes munkára és felelősséget vállalnak saját és társaik tevékenységéért. Új diákokat ismernek meg az iskolából és megtanulnak velük együttműködni. Elfogadják a régi vagy új társak ötleteit, véleményét, illetve ezeket megfelelő kritikával szemlélik. Elmélyült kutatómunkát végeznek az interneten. Kutatási irányunknak a sport, gasztronómia, földrajz, gazdaság, oktatás és politika témákat jelöltük meg. A projektmegbeszélésen a diákokkal egyeztettük a céljainkat, amelyet kifejezetten jónak és hasznosnak tartottak.
Tanulói önértékelés
„Köszönöm szépen a lehetőséget, hogy részt vehettem ezen az „utazáson”. Sok új ismerettel bővült a tudásom. Szuperül éreztem magam.”
„Máskor is nagyon szívesen dolgozom a csapattársaimmal és új csapattal is több ilyen projektet kéne szervezni az iskolában!”
Vélemény, hozzászólás?