Rálik Alexandra
BGSZC Hunfalvy János Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum
Az orosz-japán tagozatos 9.A osztály magyaróráján már a Biblia témakörét beharangozva is vegyes érzésekkel találkoztam: akiknek nincs mélyebb személyes kapcsolata a témával, azért elégedetlenkedett, akinek pedig volt például hittanórája, az pedig azért érezte „feleslegesnek”. Az viszont kiderült, hogy az Ószövetség kerettantervben szereplő történetei szinte mindenki számára ismerősen csengenek, ezért könnyebb csavarni egyet a fókuszon. Így döntöttem a „Csináljunk múzeumot!” mottó és a projektmódszer mellett.
Tanulói önértékelés
Mi az, amiben úgy érzed, fejlődhetnél, ha később hasonló feladatot kapnál? „Kreativitás”; „Csapatmunka”; „Még több alapanyag használata”; „Figyelmesebb lehetnek és komolyabb.”; „H moderáljam magam néha es kevesebbszer mondjak hülyeséget”; „Idő beleadása”; „A saját időm beosztásában és a csapatom összhangban tartásában”; „Előadóképesség javítása, ha nekem kéne legközelebb előadni.”; „Az ötletelésem és kreativitásom még hiányos bőven, de remélem idővel javulni fog hasonló munkákkal.”; „Több energiát kéne belefektetnem”; „Biztosra menjek, hogy minden megvan.”
Vélemény, hozzászólás?