Pallagi Zsuzsanna és Juhász Viktória
BGSZC Pesterzsébeti Technikum
Elsődleges célunk az volt, hogy kimozdítsuk a nemzeti ünnepet a szokásos mederből, és bevonjuk a megemlékezés folyamatába a diákokat is. Passzív részvétel helyett aktív, cselekvő tevékenységet szerettünk volna elérni. Továbbá cél volt az is, hogy a tanulók felidézzék korábbi (általános iskolai vagy jelenleg aktivizált) ismereteiket a téma kapcsán. Minden feladat támaszkodott előzetes ismeretre a már említett tantárgyterületekhez kapcsolódóan. … Külön feladat volt a Kossuth-kifli készítése osztályonként. Egy sütemény 17 féle módon elkészítve egészen meglepő élmény volt kóstolni. Hazafelé a süteményt szétosztottuk, ezzel is megkoronázva a napot, hogy nem csak szellemüket, de a testüket is tápláltuk.
Tanulói önértékelés
„Úgy gondolom sokunknak bővült az ismerete a forradalmi hétnek köszönhetően. És szerintem könnyebben tudunk közösen együttműködni legközelebb.”
„Nagyon élveztem, mivel mindenkiben égett a versenyszellem, amitől izgalmas lett a közös munka.”
„Pár feladat elég nehéz volt, de így építettük az osztályt és a versenyszellemet.”
Vélemény, hozzászólás?