Sánchez Adrienn
BGSZC Keleti Károly Közgazdasági Technikum
A projekt elsődleges célja, hogy a tanulók megismerjék a mai magyar biztosítási rendszert. … Tisztáztuk már a projekt elején, hogy a szerepem az egész projektben a megszokottól eltérően háttérszerep, az egész projekt a tanulók önálló és csoportos munkájára épül – az ismétléstől kezdve a projekttermék megvalósításáig. Természetesen végig jelen voltam, így a felmerülő kérdésekre azonnal tudtam reagálni. A készülő projekttermék véleményezésén kívül azonban másban nem kértek segítséget, a diákok nagyon aktívak, önállóak, kreatívak voltak. A projekt sikeréhez véleményem szerint hozzájárult az is, hogy nem ez volt az osztály első projektje, több tantárgyból több alkalommal tanultak már projektpedagógiai módszerekkel.
Tanulói önértékelés
Mi volt az, ami szerinted jól ment neked a projekt során, mik voltak az erősségeid? (opcionális kérdés volt a kérdőívben)
„Igazából mindent felosztottunk egymás között, hogy ki mit fog csinálni és utána átbeszéltük, így jól haladtunk vele es mindenki élvezte közben”
„Az anyagról sok volt a tudásom”
„Kreativitás, az anyag iránti érdeklődés, maximalizmus”
Vélemény, hozzászólás?