Fedora Gabriella
BGSZC Szász Ferenc Kereskedelmi Technikum és Szakképző Iskola
A 2021/2022-es tanévben a Code-os osztályban egy vegyes, 9-es és 10-es nagyon jó nyelvi készségekkel rendelkező diákokból álló csoportot tanítok. Modulokat tervezek, és ezen belül vannak kisebb-nagyobb projektek. Év elején a diákokkal közösen megbeszéltük az érdeklődési köreiket és erre alapozva próbalok mindig építeni az órák, illetve a modulok tervezése közben. Ezt gyakran befolyásolja valami újabb cikk, videó, lehetőség, ami hirtelen megjelenik az életünkben, de a tanítás ettől szép. Az első nagy projektünk az ősszel a művészetekhez kötődött. Egy csapat informatikai beállítottságú gyerekkel nekifutottunk annak a feladatnak, hogy mutassák be, hogy az ő egyik érdeklődési körük hogyan kapcsolódik a művészetekhez, vagy fordítva, a művészetek hogyan inspirálták az ő érdeklődésüket, az adott irányt.
Tanulói önértékelés
„Elsőre nagyon megijedtem a feladattól, de a végeredménynek örülök. Jó volt a hobbimat bemutatni, de először nehéz volt a művészeti oldalát megtalálni. Az interneten sok jó anyagot találtam angolul, de sokat kellett válogatni, koncentrálni. Megtanultam, hogy a nehéz feladat sem lehetetlen, csak több munka kell hozzá.”
Vélemény, hozzászólás?