Galgóczy Gábor
BGSZC Hunfalvy János Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum
Elsődlegesen önismereti projektet valósítottunk meg. Fontos volt, hogy nem külső személy elemezte őket, hanem a diákok magukat vették górcső alá a munka első részében. Ekkor nagyon fontos az őszinteség, hiszen itt nem tételes számonkérés volt, hanem őket támogató tesztek segítették a személyiségük egy bizonyos nézőpontbeli megismerését. A projektet osztályfőnöki óra keretében, 2022. március 30-án 6 órában valósítottuk meg, melyből az első 3 órában (45 percesek voltak) a személyiségteszteket töltötték ki, illetve megírták a motivációs levelet, majd a következő 2 órában a videót készítették el, s az utolsó órában a projekt értékelése történt szóban és írásban is.
Alapvetően minden diák 2 digitális produktumot hozott létre: önismereti elemzés és a csoportmunka eredménye egy 2-3 perces videó.
Tanulói önértékelés
Mit csinálnál másképp?
„A személyiségünket felmérő kérdőívhez hasonlóan kiértékeltem volna a képességeinket felmérő 4 kérdőívet.”
„Több szerepet vállaltam volna a videókészítésben, és nem engedtem volna el, hogy hangfelvételt készítsünk.”
Vélemény, hozzászólás?