Tóth Linda
BGSZC Keleti Károly Közgazdasági Technikum
Az elsődleges célom az volt, hogy diákjaim csoportokban alkotva tanulva hozzanak létre olyan produktumokat, amelyek mindegyike az álláskeresés folyamatát segíti. … A tervem az volt, hogy egy kerettörténet alapján járják végig a munkakeresés lépéseit, és a végére jussanak el az állásinterjúig. Ennek az volt a célja, hogy tanulóközpontúvá váljon a projekt. Ezáltal nem én prezentáltam frontálisan a különböző lépéseket és stílusokat, hanem ők maguk ismerhették meg a teljes folyamatot, és szabadon színesíthették a munkájukat képekkel, formális és informális nyelvi eszközökkel, így megtapasztalhatták saját alkotásaikon a megfelelő nyelvhasználat szerepét is.
Tanulói önértékelés
Mi volt az erősséged?
„a nyelvtan, a szókincs”, „feldobni a hangulatot viccekkel”
Mi okozott nehézséget?
„Megírni a script-et, beszélni (hanganyagot rögzíteniük kellett)”
Mi volt a kedvenced?
„felvenni az interjúkat”, „szövegkönyvet írni”, „szépen felöltözni az interjúra (videókészítéskor látszódott az öltözék is)”, „amikor láttuk a produktumokat (a végeredményt)”
Vélemény, hozzászólás?