Kissné Madák Andrea
BGSZC Keleti Károly Közgazdasági Technikum
A 10. osztályos gazdasági és jogi alapismeretek érettségi elméleti témaköreire alapozva a diákok online szabadulószobát készítettek, a többiek számára is tanulható digitális tananyag tartalommal. … A diákok csoportokban dolgozva egy-egy kisebb témakört dolgoztak fel, ezek a témakörök a következők voltak: Gazdasági szereplők; Jogi alapfogalmak; Kötelmi jog; Marketing; Nemzetgazdasági ágazati rendszer. Készítettek egy digitális tananyagot, amiből mindenki tanulhat. A tananyagban kötelező elem volt a fogalomtár, ezenkívül viszont a diákok kreativitásán múlt, hogy milyen formában foglalják össze a témakört.
Tanulói önértékelés
“A feladatok összeállításával nem volt gondunk, szerintem leginkább az idő megfelelő beosztása okozott gondot. Próbáltunk idő kereteket szabni magunknak és így csinálni a feladatot. Legközelebb annyit csinálnék máshogy itthon már átolvasnám az anyagot az jelentősen felgyorsítaná a munka tempóját. Összességében szerintem kivettem a részem a feladatból és mindent becsületesen megcsináltam. “
“A marketing témával kapcsolatban nem sok minden maradt meg, így jó volt átismételni, viszont elékeztem a Maslow-piramis szintjeire, valamint pár fogalom jelentésére. Jól tudtam a társaimmal együtt dolgozni, meghallgattam az ő ötleteiket is és igyekeztem alkalmazkodni, ha esetleg az enyéim eltértek. A rámbízott feladatokat igyekeztem jól elvégezni és kihozni a legjobbat a munkámból.”
“Pár dolgot elfelejtettem az előző évből, de szerencsére a csapatom, többi tagja képben volt így segítettek nekem a Gazdaság jogi alapismeretekből. A kommunikációm fejlődött, jobban megtudtam értetni magam a társaimmal így jobban át tudtam adni az információt. A Symbaloo felületet volt nehéz elsajátítani, de szerencsére közös erővel sikerült. “
Vélemény, hozzászólás?