Pető Gabriella
BGSZC Budai Technikum
A Digitális témahét keretén belül két csoportban (10. normál és 11. nyelvi előkészítős) próbáltam ki a Cápák előtt elnevezésű projektet. A tanulók feladata az volt, hogy négy témakörben gondolkodva (háztartás, iskolai élet, sportélet, szórakozás) a való életben használható tárgyat/ eszközt találjanak ki, amit aztán a témahét végén ppt formátumban bemutatnak az osztálytársaiknak, akik pénzügyi befektetők, vagyis „Cápák” voltak. A feladatmegjelölésnél előre kiadtam, hogy milyen szempontokat vegyenek figyelembe a tárgy/eszköz tervezésekor, ami alapján majd a befektetők figyelmét felkelthetik a termékkel kapcsolatban.
Tanulói önértékelés
„A projekt kivitelezése elég nehézkesen indult, ám miután a Tanárnő kiosztotta a tableteket, eszembe jutott a ház körüli „szobalány” ötlete és ezt meg is valósítottuk. A projekt témája szerintem nagyon érdekes volt. Miután kialakítottuk a csapatokat, nagyon élveztem a munkát.”
„Az előadások kreatívak és szórakoztatóak voltak. Nekem nagyon tetszettek.”
„Némi tanakodás után kitaláltuk, hogy mi legyen a játékban, amit tervezünk. Egy érdekes program segítségével egy mókás és szórakoztató projektet sikerült létrehoznom a csapattársammal. Szerintem az osztály is élvezte a feladatok megoldását.”
Vélemény, hozzászólás?