Nagy Andrea
BGSZC Békésy György Technikum
Projektem témájául a 11. évfolyam Etikus vállalkozási ismeretek tantárgyának, üzleti terv témakörét választottam. A tanév során a Pénziránytű Alapítvány digitális tananyagát dolgoztuk fel. A Pénziránytű tananyaga hivatkozik a Business Model Canvas vizuális modellező eszközre, amely segítséget nyújt a legfontosabb információk körének meghatározásához, stratégiai szempontok letisztult összefoglalásához. A kilenc elemből felépülő sablon csak címszavakat tartalmaz és így elkészítése egyszerű és gyors.
A tanórák során a diákok 2 fős csoportokban, önállóan készítették el a feladataikat. Folyamatosan kooperáltak társaikkal, internetet, okos telefont aktívan használtak. Megbeszélték a nehézségeiket, segítettek egymásnak, internetes forrásokat ajánlottak. Tanári segítséget csak a legszükségesebb esetben vehettek igénybe. A munkájukat így folyamatosan tudtam követni, ellenőrizni.
Tanulói önértékelés
„Én azt szeretem ebben az órában, hogy szabad kezet kapunk. Ha lesz saját vállalkozásom, a Canvassal fogom kezdeni!”
„Ezek az órák kihívást jelentenek számomra. Óráról-órára fejlesztem önmagam, aminek nagyon örülök, mivel olyan dolgokat tanulok, ami az életemben is hasznos lesz.”
Vélemény, hozzászólás?