Szabó Beatrix Xénia
BGSZC Hunfalvy János Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum
A projekt elején a tanulók egy kerettörténetben találták magukat, ahol Johnnal kellett azonosulniuk, az egyetemet éppen befejezett tanulóval, aki nem tudja, hogyan álljon neki a munkakeresésnek. Közösen kellett megkeresniük azokat a problémákat, amikkel egy frissdiplomás találkozhat. A diákok munkáját a kooperatív tanulás négy aranyszabálya vezette: építő közös egymásrautaltság, a csoporttagok egyéni felelőssége a csoport sikeréhez elengedhetetlen, egyenlő részvétel és párhuzamos idejű feladatmegoldások. … Fontosnak tartottam a projekt során végig, hogy életszerű legyen, így a tanulók pályaorientációs kérdőíveket töltöttek ki, ahol érdeklődési területeik, képességeik, a munkáltatóval szemben támasztott elvárásaik alapján javasoltak nekik különböző állásokat. Az eredményeket mentimeteren keresztül osztották meg egymással.
Vélemény, hozzászólás?