Gulyás Judit
BGSZC Hunfalvy János Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum
Január közepén a 11c2 és a 11d2 csoportjaival belekezdtünk a Business-Advertising-Finances témakörbe. A kölcsönös bizalom megvan: én abban bízom, hogy a tőlük telhető legalaposabb munkát végeznek, ők abban, hogy értelmetlen vagy öncélú dolgokat nem kérek.
A gyerekek számára nem ismeretlen a projektezés az angolórán. Ezúttal újításként a soron következő, Business Plan című projektet nem a szokásos 6 hetes etap végén, egy tananyagrész lezárásaként vetettem be. Már a fejezet elején belengettem a saját vállalkozás ötletét – felcsillant a szemük – és lobogtattam meg a 18 oldalas – szívükhöz kaptak – üzleti tervet. Ezután a könyvben haladva az órai munkával párhuzamosan gondolták ki, és (az ismereteik bővülésével) dolgozták át projektjeik releváns részeit.
A következők vállalkozások készültek el: FilmFlow, EezyMeet, Talentar, LoVillage (és a bár, LoveBrew), FinaList.
Tanulói önértékelés
„I’ve got to say this is impressive” – mondta egy 11c2-s diák, látva nyomtatásban a munkájukat. És ezért megéri.
Vélemény, hozzászólás?