Nyeste Zsolt (magyar) – Boha Eszter, Hadusfalvy Linda, Rottler Júlia (angol)
BGSZC Hunfalvy János Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum
Osztályom, a 10.a magyaróráit 2021 őszén vettem át, és mindenképp szerettem volna egy kicsit közelebb hozni hozzájuk az olvasást, hátha így sikerül közelebb hozni hozzájuk a tantárgyat. … Mivel a tizedikes magyar anyag olvasmányai nem feltétlenül állnak közel a korosztályhoz, újdonságként kortárs ifjúsági kisregényeket jelöltem ki, és mindenki választhatott, melyiket szeretné feldolgozni.
Továbbá, hogy a projekt a magyarórákon túl, más módon is hasznosulhasson, beszéltem három, az osztályomban tanító angolos kollégával is. Kértem őket, hogy valamilyen módon vonják be az órai munkába a magyaros projekt olvasnivalóit: a diákok így legalább megtapasztalhatják a tantárgyközi összefüggéseket, és hogy a magyarórákon szerzett tudásra, általános műveltségre bármilyen szituációban szükség lehet.
Tanulói önértékelés
„Időigényes, de hasznos volt, mert megtanultam, hogy mik az elvárások egy mű elemzésénél. Elégedett vagyok az eddigi munkámmal.”
„Viszonylag jó volt, az, hogy modern könyveket lehetett választani, külön tetszett, de szerintem sikerült a leghosszabbat kiválasztani.”
Vélemény, hozzászólás?