Stadlerné Szántó Andrea Magdolna, Galgóczy Gábor, Pankotai Beáta
BGSZC Hunfalvy János Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum
Az iskolánkban meghirdetett projektnapokra mindannyian úgy készültünk, hogy rendhagyó módon a vezetőség által összeállított tanári munkacsoport egy országot húzott ki a kalapból. Nekünk hármunknak Spanyolország jutott. Így arra az elhatározásra jutottunk, hogy a bikaviadalt, mint egy igazi spanyol kultuszt vizsgálunk meg a diákjainkkal gazdasági, kulturális és fenntarthatósági szempontból. A tervünk az volt, hogy a résztvevők betekintést nyerjenek a spanyol bikaviadalok világába, és megismerkedjenek a komoly hagyományokkal bíró, közösségi élményt nyújtó kulturális és gazdasági előnyökkel járó látványossággal.
Tanulói önértékelés
A válaszok alapján elmondható, hogy a többség elégedett volt a teljesítményével, ami azt is jelenti, hogy komolyan vették a feladatukat, s azt legjobb tudásuk szerint meg is valósították. Persze, fontos, hogy ezután elmondták, hogy miben kellene javulniuk, hogy jobb értékelést adjanak magukról (részfeladatok jobb kivitelezése, egymásra jobban figyeljenek).
Vélemény, hozzászólás?