Tomposné Hakkel Tünde
BGSZC Budai Gimnázium és Szakgimnázium
A projekt célja a spanyol történelem megismerése és látványos módon való bemutatása saját készítésű faliplakátok készítésével. A résztvevő diákok 11. évfolyamra jártak, 3. éve tanulják a nyelvet, jelenleg már mind a négy múlt időt ismerik kijelentő módban, aminek gyakorlását a téma is segítette. A történelmi szakaszokat párosával dolgozták fel a diákok készen kapott képes anyag segítségével, amihez maguk is további információkat kereshettek a neten.
Tanulói önértékelés
Mi az, ami nehézséget okozott a munka során?
„A lényeg kiemelése.”
„A szöveg átírása”
„Lefordítani a szövegünket”
Mit élveztél a legjobban?
„A rajzolást”
„A plakát összerakását”
„A csapatmunkát és a tabló összerakását”
„A fordítást”
Mit csináltál volna másképpen?
„Átgondoltabban kezdtem volna neki a feladatnak”
„Több időt szánnék rá”
„Semmit, minden jó volt így”
Mit tanultál a munka során/az elkészített anyagból?
„A spanyol belpolitika működéséről sokat”
„Új szavakat”
„Egy kis spanyol történelmet”
„A történelmet, ami arra korra volt jellemző”
Vélemény, hozzászólás?