Szentgyörgyvölgyi Fruzsina Katalin
BGSZC Budai Gimnázium és Szakgimnázium
Tanári pályámon minden évben volt olyan kedves tanulóm, akiből idegenvezető lett. Mindig örömmel vártam vissza az iskolába, hogy beszámoljon milyen érdekes élményekkel gazdagodott városvezetési túrái során. Ennek apropóján gondoltam azt, hogy talán ha órán is foglalkozunk várostörténeti helyszínekkel, nevezetességekkel, emberekkel, akkor akár történelmi ismereteiket is könnyebben tudom bővíteni, segítve ezzel a történelem, földrajz vagy épp a vizuális kultúra tantárgyhoz kapcsolódó kerettantervi műveltségüket.
Tanulói önértékelés
„Imádtam! Nem is gondoltam, hogy ezeknek az utcaneveknek van bármilyen jelentése. Amióta ezen dolgoztunk, azóta bárhova megyek nézem az utcatáblákat és filózok, hogy honnan jön az elnevezés, aztán megnézem a neten.”
„Jó volt ezt így feldolgozni. szerintem ezt a kis kézikönyvet adom nagymamámnak karácsonyra ajándékba, mivel ott lakik.”
„Azt hiszem így könnyebben meg tudom jegyezni ezt a tudást, mert ha csak hallok róla akkor nem biztos, hogy tudok erre emlékezni majd a későbbiekben.”
Vélemény, hozzászólás?