• Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Skip to main content
  • Ugrás az elsődleges oldalsávhoz
  • Ugrás a másodlagos oldalsávhoz
Centrumpedagógia

Centrumpedagógia

Minőség. Mennyiség. Középpont.

  • Rovatok
    • E-tananyag
    • Iskolafókusz
    • Módszertan
    • Személyes
    • Vállalatok világa
  • Rólunk
  • Kapcsolat
Most itt vagy: Főoldal / Iskolafókusz / Kutiné Bors Szilvia és Hevesi Katalin

Kutiné Bors Szilvia és Hevesi Katalin

június 11, 2021 By Salamon Anikó Szólj hozzá!

Egy-egy pályázat a Békésyből és a Szent Istvánból:

E-kereskedjünk e-gyütt (Kutiné Bors Szilvia, BGSZC Békésy György Technikum)

„Projektem témájának ihletője a 8 hónapos kereskedő és webáruházi technikus képzés, mely a hagyományos kereskedő képzés elemein túlmutatva olyan modern, webkereskedelemre is hangsúlyt helyező ismereteket kíván közvetíteni, ami teljesen friss, modern, és amiket tankönyvben jelenleg nem lehet még megtalálni. Úgy látom, hogy olyan valóban használható tudáshoz juttathatjuk a diákokat, melyeknek tényleges hasznát fogják venni a munkaerőpiacon. … Hatalmas élmény volt számomra, hogy felnőtt emberek, játékos-komolyan, a legjobb tudásukat beleadva igyekeztek kiválóan megfelelni, s azt láttam rajtuk, hogy jól érzik magukat a folyamat közben. A csapatok, amellett, hogy gyakorlat közben, egymást is mentorálva érték el a célul tűzött tanulási eredményeket, egyre szorosabb együttműködésre jutottak egymással, s a többi csapat tagjaival is.”

Tanulási eredmény: „Kritikusan szemléli az egyes vállalkozási formák jellemzőit, hogy az adott szituációban a legmegfelelőbb típust tudja kiválasztani.”

Tanulói önértékelés: „Azt gondoltam, hogy 30 év kereskedelmi gyakorlat után nekem nem nagyon tudnak újat tanítani az iskolában. Tévedtem, ezt el kell ismernem! A tanultakat azonnal tudtam alkalmazni a munkahelyemen, hogy melyik működik, melyik nem.”

A mi közös történeteink (Hevesi Katalin, BGSZC Szent István Technikum és Kollégium)

„A 3 tanóra célja az volt, hogy év végén játékosan fejlessze a diákok íráskészségét, fantáziáját, kreativitását, valamint a társakkal való együttműködést, ön- és társértékelést. Másodlagos célunk az volt, hogy az osztály másik felének, a kezdő angolosoknak nyári olvasmányokat készítsünk. … A tanév során kiderült számomra, hogy ebben a csoportban a legtöbb diák nagyon szeret olvasni és írni is, tehát ez nekik egy jó, testhezálló, érdekes feladat, nem pedig kínszenvedés. Az angol nyelvi tudásuk is többségében megfelelő, képesek az önálló és a kooperatív munkára is, és kedvelik egymást annyira, hogy pozitív jellegű véleményük megfogalmazásakor a társaik fejlődését tartják szem előtt, nem sértegetni akarnak.”

Tanulási eredmény: „felelősség: belehelyezkedés egy másik történetbe, amit folytatni kell, együttműködés”

Tanulói önértékelés: „Segíthettünk egymásnak, ha már mindenki tudott egy kicsit kész is lett egy jó, vicces szöveg”

Reader Interactions

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Elsődleges oldalsáv

Módszertani pályázataink benyújtói

Csongrádi Tamás
Csiszár Szilvia
Kissné Madák Andrea
Pataki Ivett
Oláh-Száraz Ildikó
Berend Ágnes
Szabó Beatrix
Németh Violetta
Hadusfalvy Linda
Galgóczy Gábor
Géczy Judit
dr. Nagyné Kórik Mariann
Orbán Judit
Mezei Péter
dr. Sárváry Mariann
Szentgyörgyvölgyi Fruzsina
Pálffy-Kalmár Zsanett
Dani Judit
Géczy Anikó
Balczer Virág Ágnes
Ádámné Szőnyi Zsuzsanna
Mednyánszky Tünde
Pergerné Rábaközi Szilvia
Pető Gabriella
Németh Ágnes - Pálffy-Kalmár Zsanett - Tóth Linda - Wozniak-Vigh Mariola
Bárányné Tóth Enikő
Boha Eszter
Czibók Péterné
Cseh Zsuzsanna
Deli Bálint
Demetrovics Borbála
Dóczi Valéria
dr. Fancsik Tamásné
Fedora Gabriella
Forgács Balázs
Girasek Edina
Gulyás Judit
dr. Hornyák Andrea
Ihász Gábor
Jákli Zsófia
László Ilona
Mészáros Szófia
Tatai Beáta
Halminé Szénássy Ildikó, Mihályi Valéria, Németh Ágnes, Sánchez Adrienn, Talárcsik Judit
Nagy Andrea
Csóréné Bene Mária
Nagy Sándor
Nagyné Bartus Margit
Hajnal Katalin
Kiss Gyöngyi Margit
Kupásné Gazdag Izabella
Tomposné Hakkel Tünde
Wilhelm Mónika
Veresné Dongó Katalin és Laczkóné Kiss Ágnes
Rálik Alexandra
Pankotai Beáta
dr. Csókáné Török Orsolya
Sipos Katalin
Eőri János
Sánchez Adrienn
Tóth Linda
Weiszmann Miklósné
Pleszel Erika
Nyeste Zsolt, Boha Eszter, Hadusfalvy Linda, Rottler Júlia
Lenkóné Geiger Kinga, Varga László
Sághy Petra és Bartha Debóra
Stadlerné Szántó Andrea Magdolna, Galgóczy Gábor, Pankotai Beáta
Bacskainé Ónodi Tímea - Beharóczkiné Varga Andrea – Feczkó Regő - Hegyi Viktória - Kis Katalin - Kiss Csilla Sára - Molnár Nóra - Nagy Noémi - Németh Ágnes - Orbánné Szalai Tünde - Pálffy-Kalmár Zsanett - Szélesné Szabó Lídia - Szigetiné Kőhalmi Zita - Tóth Linda - Tóth Mónika - Veszpréminé Zalka Julianna - Wozniak-Vigh Mariola
Gyurgyovits Ádám
Juhász Viktória
Hevesi Katalin
Szabó Orsolya
Nagy Erzsébet
Völfli Ádám
Gothárd-Wilk Andrea
Tóth Bálint
Szántóné Czecze Enikő
Csányi Tibor, Marosi Andrea és Tóth Gergely Levente
Lenkóné Geiger Kinga, Kőnigné Pénzes Edit, Szabó Katalin
Molnár Sándor
Rabóczki István
Zsuk Csilla

Másodlagos oldalsáv

"Az innováció egyik lényeges jellemzője az, hogy „másolható-e”, azaz az adott intézménytípuson vagy rendszeren belül továbbadható-e, másutt is megvalósítható-e?"

Kőrösné Mikis Márta: Az innovatív pedagógiai gyakorlat definíciója

Archívum

  • 2022. július (9)
  • 2022. június (24)
  • 2022. május (36)
  • 2022. április (19)
  • 2022. március (1)
  • 2021. június (34)
  • 2021. március (2)
  • 2021. február (7)
  • 2020. január (2)
  • 2019. október (1)
  • 2019. június (1)
  • 2018. november (1)
  • 2018. június (1)
  • 2018. május (1)
  • 2017. október (1)

Kategóriák

  • E-tananyag
  • Iskolafókusz
  • Módszertan
  • Személyes
  • Vállalatok világa

Belvárosi Berzeviczy Budai Gimnázium Budai Technikum Békésy Dobos C. József Giorgio Perlasca Hunfalvy II. Rákóczi Keleti Károlyi Pesterzsébeti Pestszentlőrinci Szent István Szász Széchenyi Teleki Terézvárosi Varga Vásárhelyi

Mi ez a blog?

A Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum iskoláiban folyó innovatív pedagógiai és módszertani munka bemutatása

Nincs megjeleníthető bejegyzés.

BGSZC 2019