• Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Skip to main content
  • Ugrás az elsődleges oldalsávhoz
  • Ugrás a másodlagos oldalsávhoz
Centrumpedagógia

Centrumpedagógia

Minőség. Mennyiség. Középpont.

  • Rovatok
    • E-tananyag
    • Iskolafókusz
    • Módszertan
    • Személyes
    • Vállalatok világa
  • Rólunk
  • Kapcsolat
Most itt vagy: Főoldal / E-tananyag / Pankotai Beáta és Csányi Tibor

Pankotai Beáta és Csányi Tibor

június 10, 2021 By Salamon Anikó Szólj hozzá!

Újabb két hunfalvys pályázat:

Egymásra utalva (Pankotai Beáta, BGSZC Hunfalvy János Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum)

„A Városligetbe, a Műcsarnok elé szerveztem meg a találkozót, innen indult maga a csapatépítés. Az osztályt két csoportra osztottam. Az eligazítás során elmondtam, hogy az lesz a feladat, hogy innen a két csapat két különböző útvonalon eljusson egy célpontba. A két csoport két különböző útvonalon fog gyalogolni, és kb. egy óra múlva ugyanazon a célállomáson fog találkozni. Két szakasz között lesz egy-egy állomás, ahol egy színes szalaggal átkötött feladatlapot találnak, aminek az egyik oldalán egy nagy, színes betű szerepel, a másik oldalán pedig egy a korábban említett gimnasztikai rajzírással leírt három feladat, illetve három szöveges gimnasztikai feladvány. A feladatokat az állomásokon kell megoldani. … A közös teljesítmény után ellenőriztettem a feladványokat. Minden csapat a másikét javította, aminek hatalmas nevetés lett a vége.„

Tanulási eredmény: „A digitális oktatásban szerzett tudást értelmezték a diákok. Képesek voltak a lerajzolt gimnasztikai elemeket szöveges formában leírni és a szöveges feladatokat rajzírással lerajzolni. Az egyes állomásokon kapott feladatok megoldásánál szakszerűen használták az új ismereteket.”

Tanulói önértékelés: „A sportról azt tudtuk, hogy nehéz és versenyezni kell, de jó volt érezni, hogy sportolunk, és mégsem küzdünk, hanem segítjük egymást.”

Mindenkinek lehet egy jó napja! (Csányi Tibor, BGSZC Hunfalvy János Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum)

„„Mindenkinek lehet egy jó napja!” mondtam az óra végén majd hallottam, ahogy pillanatról pillanatra egyre több diáknak esett le az álla, és mosolyogva léptek ki a Meetből. Egy különleges online matematika órát szeretnék bemutatni egy 9. osztályos csoportban: „Mindenkinek lehet egy jó napja” mondtam az óra elején majd hozzátettem, hogy kukkantsanak be az emailjeikbe és ha valakik különmennének szekciószobába, akkor szóljanak. „Jó szórakozást!” A postafiókjukban a következőhöz hasonló email várta őket: … Az óra előkészülete elég hosszadalmas volt, mert az e-krétából ki kellett gyűjtenem a tanulók születésnapjait, majd le kellett, gyártanom 12 egyenletrendszert. Ezek után mindenkinek két személyre szabott emailt kellett gyártanom. Ezt a YAMM Google kiegészítővel viszonylag kevés munkával meg tudtam oldani. Egész órán szinte egy szót sem kellett szólnom, a tanulók maguk végiggörgették a tanórát. A megosztott táblázatot és a rajztáblát kreatívan használták. Mennyiségében a fejenként megoldott feladatok száma kevés, de fejlődött a kommunikációjuk, együttműködésük. Jó volt látni, ahogy vitáznak, dolgoznak!”

Tanulási eredmény: „A tanuló képes megoldani kettő vagy többismeretlenes lineáris egyenletrendszert”

Tanulói önértékelés: „Nagyon jól éreztem magamat. Gondolkodtató és mókás volt. Tetszett a csoport munka.”

Reader Interactions

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Elsődleges oldalsáv

Módszertani pályázataink benyújtói

Csongrádi Tamás
Csiszár Szilvia
Kissné Madák Andrea
Pataki Ivett
Oláh-Száraz Ildikó
Berend Ágnes
Szabó Beatrix
Németh Violetta
Hadusfalvy Linda
Galgóczy Gábor
Géczy Judit
dr. Nagyné Kórik Mariann
Orbán Judit
Mezei Péter
dr. Sárváry Mariann
Szentgyörgyvölgyi Fruzsina
Pálffy-Kalmár Zsanett
Dani Judit
Géczy Anikó
Balczer Virág Ágnes
Ádámné Szőnyi Zsuzsanna
Mednyánszky Tünde
Pergerné Rábaközi Szilvia
Pető Gabriella
Németh Ágnes - Pálffy-Kalmár Zsanett - Tóth Linda - Wozniak-Vigh Mariola
Bárányné Tóth Enikő
Boha Eszter
Czibók Péterné
Cseh Zsuzsanna
Deli Bálint
Demetrovics Borbála
Dóczi Valéria
dr. Fancsik Tamásné
Fedora Gabriella
Forgács Balázs
Girasek Edina
Gulyás Judit
dr. Hornyák Andrea
Ihász Gábor
Jákli Zsófia
László Ilona
Mészáros Szófia
Tatai Beáta
Halminé Szénássy Ildikó, Mihályi Valéria, Németh Ágnes, Sánchez Adrienn, Talárcsik Judit
Nagy Andrea
Csóréné Bene Mária
Nagy Sándor
Nagyné Bartus Margit
Hajnal Katalin
Kiss Gyöngyi Margit
Kupásné Gazdag Izabella
Tomposné Hakkel Tünde
Wilhelm Mónika
Veresné Dongó Katalin és Laczkóné Kiss Ágnes
Rálik Alexandra
Pankotai Beáta
dr. Csókáné Török Orsolya
Sipos Katalin
Eőri János
Sánchez Adrienn
Tóth Linda
Weiszmann Miklósné
Pleszel Erika
Nyeste Zsolt, Boha Eszter, Hadusfalvy Linda, Rottler Júlia
Lenkóné Geiger Kinga, Varga László
Sághy Petra és Bartha Debóra
Stadlerné Szántó Andrea Magdolna, Galgóczy Gábor, Pankotai Beáta
Bacskainé Ónodi Tímea - Beharóczkiné Varga Andrea – Feczkó Regő - Hegyi Viktória - Kis Katalin - Kiss Csilla Sára - Molnár Nóra - Nagy Noémi - Németh Ágnes - Orbánné Szalai Tünde - Pálffy-Kalmár Zsanett - Szélesné Szabó Lídia - Szigetiné Kőhalmi Zita - Tóth Linda - Tóth Mónika - Veszpréminé Zalka Julianna - Wozniak-Vigh Mariola
Gyurgyovits Ádám
Juhász Viktória
Hevesi Katalin
Szabó Orsolya
Nagy Erzsébet
Völfli Ádám
Gothárd-Wilk Andrea
Tóth Bálint
Szántóné Czecze Enikő
Csányi Tibor, Marosi Andrea és Tóth Gergely Levente
Lenkóné Geiger Kinga, Kőnigné Pénzes Edit, Szabó Katalin
Molnár Sándor
Rabóczki István
Zsuk Csilla

Másodlagos oldalsáv

"Az innováció egyik lényeges jellemzője az, hogy „másolható-e”, azaz az adott intézménytípuson vagy rendszeren belül továbbadható-e, másutt is megvalósítható-e?"

Kőrösné Mikis Márta: Az innovatív pedagógiai gyakorlat definíciója

Archívum

  • 2022. július (9)
  • 2022. június (24)
  • 2022. május (36)
  • 2022. április (19)
  • 2022. március (1)
  • 2021. június (34)
  • 2021. március (2)
  • 2021. február (7)
  • 2020. január (2)
  • 2019. október (1)
  • 2019. június (1)
  • 2018. november (1)
  • 2018. június (1)
  • 2018. május (1)
  • 2017. október (1)

Kategóriák

  • E-tananyag
  • Iskolafókusz
  • Módszertan
  • Személyes
  • Vállalatok világa

Belvárosi Berzeviczy Budai Gimnázium Budai Technikum Békésy Dobos C. József Giorgio Perlasca Hunfalvy II. Rákóczi Keleti Károlyi Pesterzsébeti Pestszentlőrinci Szent István Szász Széchenyi Teleki Terézvárosi Varga Vásárhelyi

Mi ez a blog?

A Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum iskoláiban folyó innovatív pedagógiai és módszertani munka bemutatása

Nincs megjeleníthető bejegyzés.

BGSZC 2019