• Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Skip to main content
  • Ugrás az elsődleges oldalsávhoz
  • Ugrás a másodlagos oldalsávhoz
Centrumpedagógia

Centrumpedagógia

Minőség. Mennyiség. Középpont.

  • Rovatok
    • E-tananyag
    • Iskolafókusz
    • Módszertan
    • Személyes
    • Vállalatok világa
  • Rólunk
  • Kapcsolat
Most itt vagy: Főoldal / Iskolafókusz / Garancsiné Bella Ágnes és Kertész Anna Eszter

Garancsiné Bella Ágnes és Kertész Anna Eszter

június 9, 2021 By Salamon Anikó Szólj hozzá!

Garancsiné Bella Ágnes a Budai Technikumból, Kertész Anna a Károlyiból pályázott:

Egyszer Te is leszel munkavállaló (Garancsiné Bella Ágnes, BGSZC Budai Technikum)

„Tervezéskor igyekeztem olyan módszereket beiktatni, igénybe venni, ami a kissé száraznak tűnő tananyagot emészthetővé, izgalmassá teszik. A tananyag új ismeretet nem tartalmazott, hiszen az online oktatás ideje alatt a diákok minden szükséges elméleti anyagot elsajátítottak. A célom, a tanultak ismétlése, gyakorlatba való átültetése, kipróbálása volt. A feladat ismertetésekor eleinte nem éreztem a diákokban túl nagy lelkesedést, de egyre inkább belelendültek, s élvezettel oldották meg a feladatokat. … Úgy érzem, annak ellenére, hogy már év vége van, a gyerekek láthatóan fáradtak, mégis nagyon lelkesek voltak, maximális erőbedobással hajtották végre a feladatot. A hangulat végig oldott, de mégis fegyelmezett volt, az elért eredmény pedig még engem is lenyűgözött.”

Tanulási eredmény: „Önismerete alapján törekszik reális szakmai céljai megfogalmazására”

Tanulói önértékelés: „Nagyon élveztem ezt az élményt, máskor is csatlakoznék. Azt tanultam, hogy hogy kell elmenni egy ilyen interjúra, és hogy nagyon jól tud Ákos beszélni angolul.”

 

Európai uniós ismeretek átadása az EPAS-program keretein belül (Kertész Anna Eszter, BGSZC Károlyi Mihály Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum)

„Iskolánk 2017 óta tagja az Európai Parlament Nagykövet Iskolája programnak (rövidítve: EPAS). Az EPAS az Európai Unió összes államában zajló program, amelynek fő célja a fiatalok figyelmének felkeltése az európai országok sokszínűsége, az Európai Parlamentben zajló munka és a demokratikus értékek iránt. … Első körben, még a digitális oktatás alatt a 10-11.-eseknek szerveztem egy interaktív videobeszélgetést egy, többek között Brüsszelben, az Európai Parlamentben is gyakran dolgozó szinkrontolmáccsal, aki sokat mesélt arról, hogy milyen egy szinkrontolmács élete, és rengeteg nagyon érdekes kérdést kapott a diákoktól.”

Tanulási eredmény: „A feladatok végére a diákok képesek összerakni nagyvonalakban az EU létrejöttének történetét”

Tanulói önértékelés: „Egyszerűen elvégezhető, remek ismeretterjesztő feladatokat kaptunk.”

Reader Interactions

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Elsődleges oldalsáv

Módszertani pályázataink benyújtói

Csongrádi Tamás
Csiszár Szilvia
Kissné Madák Andrea
Pataki Ivett
Oláh-Száraz Ildikó
Berend Ágnes
Szabó Beatrix
Németh Violetta
Hadusfalvy Linda
Galgóczy Gábor
Géczy Judit
dr. Nagyné Kórik Mariann
Orbán Judit
Mezei Péter
dr. Sárváry Mariann
Szentgyörgyvölgyi Fruzsina
Pálffy-Kalmár Zsanett
Dani Judit
Géczy Anikó
Balczer Virág Ágnes
Ádámné Szőnyi Zsuzsanna
Mednyánszky Tünde
Pergerné Rábaközi Szilvia
Pető Gabriella
Németh Ágnes - Pálffy-Kalmár Zsanett - Tóth Linda - Wozniak-Vigh Mariola
Bárányné Tóth Enikő
Boha Eszter
Czibók Péterné
Cseh Zsuzsanna
Deli Bálint
Demetrovics Borbála
Dóczi Valéria
dr. Fancsik Tamásné
Fedora Gabriella
Forgács Balázs
Girasek Edina
Gulyás Judit
dr. Hornyák Andrea
Ihász Gábor
Jákli Zsófia
László Ilona
Mészáros Szófia
Tatai Beáta
Halminé Szénássy Ildikó, Mihályi Valéria, Németh Ágnes, Sánchez Adrienn, Talárcsik Judit
Nagy Andrea
Csóréné Bene Mária
Nagy Sándor
Nagyné Bartus Margit
Hajnal Katalin
Kiss Gyöngyi Margit
Kupásné Gazdag Izabella
Tomposné Hakkel Tünde
Wilhelm Mónika
Veresné Dongó Katalin és Laczkóné Kiss Ágnes
Rálik Alexandra
Pankotai Beáta
dr. Csókáné Török Orsolya
Sipos Katalin
Eőri János
Sánchez Adrienn
Tóth Linda
Weiszmann Miklósné
Pleszel Erika
Nyeste Zsolt, Boha Eszter, Hadusfalvy Linda, Rottler Júlia
Lenkóné Geiger Kinga, Varga László
Sághy Petra és Bartha Debóra
Stadlerné Szántó Andrea Magdolna, Galgóczy Gábor, Pankotai Beáta
Bacskainé Ónodi Tímea - Beharóczkiné Varga Andrea – Feczkó Regő - Hegyi Viktória - Kis Katalin - Kiss Csilla Sára - Molnár Nóra - Nagy Noémi - Németh Ágnes - Orbánné Szalai Tünde - Pálffy-Kalmár Zsanett - Szélesné Szabó Lídia - Szigetiné Kőhalmi Zita - Tóth Linda - Tóth Mónika - Veszpréminé Zalka Julianna - Wozniak-Vigh Mariola
Gyurgyovits Ádám
Juhász Viktória
Hevesi Katalin
Szabó Orsolya
Nagy Erzsébet
Völfli Ádám
Gothárd-Wilk Andrea
Tóth Bálint
Szántóné Czecze Enikő
Csányi Tibor, Marosi Andrea és Tóth Gergely Levente
Lenkóné Geiger Kinga, Kőnigné Pénzes Edit, Szabó Katalin
Molnár Sándor
Rabóczki István
Zsuk Csilla

Másodlagos oldalsáv

"Az innováció egyik lényeges jellemzője az, hogy „másolható-e”, azaz az adott intézménytípuson vagy rendszeren belül továbbadható-e, másutt is megvalósítható-e?"

Kőrösné Mikis Márta: Az innovatív pedagógiai gyakorlat definíciója

Archívum

  • 2022. július (9)
  • 2022. június (24)
  • 2022. május (36)
  • 2022. április (19)
  • 2022. március (1)
  • 2021. június (34)
  • 2021. március (2)
  • 2021. február (7)
  • 2020. január (2)
  • 2019. október (1)
  • 2019. június (1)
  • 2018. november (1)
  • 2018. június (1)
  • 2018. május (1)
  • 2017. október (1)

Kategóriák

  • E-tananyag
  • Iskolafókusz
  • Módszertan
  • Személyes
  • Vállalatok világa

Belvárosi Berzeviczy Budai Gimnázium Budai Technikum Békésy Dobos C. József Giorgio Perlasca Hunfalvy II. Rákóczi Keleti Károlyi Pesterzsébeti Pestszentlőrinci Szent István Szász Széchenyi Teleki Terézvárosi Varga Vásárhelyi

Mi ez a blog?

A Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum iskoláiban folyó innovatív pedagógiai és módszertani munka bemutatása

Nincs megjeleníthető bejegyzés.

BGSZC 2019