Garancsiné Bella Ágnes a Budai Technikumból, Kertész Anna a Károlyiból pályázott:
Egyszer Te is leszel munkavállaló (Garancsiné Bella Ágnes, BGSZC Budai Technikum)
„Tervezéskor igyekeztem olyan módszereket beiktatni, igénybe venni, ami a kissé száraznak tűnő tananyagot emészthetővé, izgalmassá teszik. A tananyag új ismeretet nem tartalmazott, hiszen az online oktatás ideje alatt a diákok minden szükséges elméleti anyagot elsajátítottak. A célom, a tanultak ismétlése, gyakorlatba való átültetése, kipróbálása volt. A feladat ismertetésekor eleinte nem éreztem a diákokban túl nagy lelkesedést, de egyre inkább belelendültek, s élvezettel oldották meg a feladatokat. … Úgy érzem, annak ellenére, hogy már év vége van, a gyerekek láthatóan fáradtak, mégis nagyon lelkesek voltak, maximális erőbedobással hajtották végre a feladatot. A hangulat végig oldott, de mégis fegyelmezett volt, az elért eredmény pedig még engem is lenyűgözött.”
Tanulási eredmény: „Önismerete alapján törekszik reális szakmai céljai megfogalmazására”
Tanulói önértékelés: „Nagyon élveztem ezt az élményt, máskor is csatlakoznék. Azt tanultam, hogy hogy kell elmenni egy ilyen interjúra, és hogy nagyon jól tud Ákos beszélni angolul.”
Európai uniós ismeretek átadása az EPAS-program keretein belül (Kertész Anna Eszter, BGSZC Károlyi Mihály Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum)
„Iskolánk 2017 óta tagja az Európai Parlament Nagykövet Iskolája programnak (rövidítve: EPAS). Az EPAS az Európai Unió összes államában zajló program, amelynek fő célja a fiatalok figyelmének felkeltése az európai országok sokszínűsége, az Európai Parlamentben zajló munka és a demokratikus értékek iránt. … Első körben, még a digitális oktatás alatt a 10-11.-eseknek szerveztem egy interaktív videobeszélgetést egy, többek között Brüsszelben, az Európai Parlamentben is gyakran dolgozó szinkrontolmáccsal, aki sokat mesélt arról, hogy milyen egy szinkrontolmács élete, és rengeteg nagyon érdekes kérdést kapott a diákoktól.”
Tanulási eredmény: „A feladatok végére a diákok képesek összerakni nagyvonalakban az EU létrejöttének történetét”
Tanulói önértékelés: „Egyszerűen elvégezhető, remek ismeretterjesztő feladatokat kaptunk.”
Vélemény, hozzászólás?