• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to secondary sidebar
  • Rovatok
    • E-tananyag
    • Iskolafókusz
    • Módszertan
    • Személyes
    • Vállalatok világa
  • Rólunk
  • Kapcsolat

Centrumpedagógia

Minőség. Mennyiség. Középpont.

You are here: Home / Iskolafókusz / Hadusfalvy Linda és Szabó Katalin

Hadusfalvy Linda és Szabó Katalin

június 10, 2021 By Salamon Anikó Leave a Comment

Újabb pályázatok, Hunfalvy:

Mentális betegségekről együtt angolul (Hadusfalvy Linda, BGSZC Hunfalvy János Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum)

„Ebben a tanévben lehetőségem volt több módon is jobban megismerkedni a projektoktatás módszerével: egy komplett projektet kellett megterveznem az őszi félév végén, majd a tavaszi félév alatt több továbbképzésen is tanultam a projektoktatásról bővebben, végül a tanév vége felé közeledve egy csoportommal foglalkoztunk egy projekt keretén belül a mentális betegségekkel, a mentális jóléttel és egészséggel. … Minden tanóra végére kitűztem az elérni kívánt célokat és ezeket ismertettem a diákokkal. Mivel az online tanórákon a Zoom felületén találkoztam a csoporttal, a feladatok kiosztása és a célok megfogalmazása után a szakértői párokat minden tanórán Breakout szobákba helyeztem, ahol nyugodtan tudtak dolgozni, és így én is képes voltam felügyelni a munkát, segítséget nyújtani, és az esetlegesen felmerülő kérdésekre válaszolni.”

Tanulási eredmény: „A tanórák során a diákok szem előtt tartják a téma érzékenységét és törekednek a pozitív véleménynyilvánításra és kommunikációra.”

Tanulói önértékelés:

Egy vállalkozás weboldala (Hadusfalvy Linda és Szabó Katalin, BGSZC Hunfalvy János Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum)

„A weboldalra egy logót is terveztek, amelynek az elkészítését előkészítettük egy csoportmunkával, mozaik módszer segítségével. Három csoportban dolgoztak a diákok, amely során egy-egy cikket olvastak el, arról, hogy:

Miért van szükség logóra?

Milyen logótípusok vannak?

Mi kell egy jó logóhoz?

Minden szakértői csoportban közösen kiemelték a lényeget, majd visszatértek a saját csoportjukhoz, ahol megosztották a többiekkel a megszerzett információkat. A logó készítéséhez két alkalmazást ajánlottam számukra (Designevo, Canva), de más programot is használhattak.”

Tanulási eredmény: „A tartalomnak megfelelően alakítják ki a szöveges vagy a multimédiás dokumentum szerkezetét, illesztik be, helyezik el és formázzák meg a szükséges objektumokat.”

Tanulói önértékelés: Egészítsd ki a megkezdett mondatot! Amikor nehézségbe ütköztem, megpróbáltam… „megtalálni a megoldást, vagy segítséget kérni a társaimtól.”

Filed Under: Iskolafókusz, Módszertan, Személyes Tagged With: Hunfalvy

Reader Interactions

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Primary Sidebar

Módszertani pályázataink benyújtói

Csongrádi Tamás
Csiszár Szilvia
Kissné Madák Andrea
Pataki Ivett
Oláh-Száraz Ildikó
Berend Ágnes
Szabó Beatrix
Németh Violetta
Hadusfalvy Linda
Galgóczy Gábor
Géczy Judit
dr. Nagyné Kórik Mariann
Orbán Judit
Mezei Péter
dr. Sárváry Mariann
Szentgyörgyvölgyi Fruzsina
Pálffy-Kalmár Zsanett
Dani Judit
Géczy Anikó
Balczer Virág Ágnes
Ádámné Szőnyi Zsuzsanna
Mednyánszky Tünde
Pergerné Rábaközi Szilvia
Pető Gabriella
Németh Ágnes - Pálffy-Kalmár Zsanett - Tóth Linda - Wozniak-Vigh Mariola
Bárányné Tóth Enikő
Boha Eszter
Czibók Péterné
Cseh Zsuzsanna
Deli Bálint
Demetrovics Borbála
Dóczi Valéria
dr. Fancsik Tamásné
Fedora Gabriella
Forgács Balázs
Girasek Edina
Gulyás Judit
dr. Hornyák Andrea
Ihász Gábor
Jákli Zsófia
László Ilona
Mészáros Szófia
Tatai Beáta
Halminé Szénássy Ildikó, Mihályi Valéria, Németh Ágnes, Sánchez Adrienn, Talárcsik Judit
Nagy Andrea
Csóréné Bene Mária
Nagy Sándor
Nagyné Bartus Margit
Hajnal Katalin
Kiss Gyöngyi Margit
Kupásné Gazdag Izabella
Tomposné Hakkel Tünde
Wilhelm Mónika
Veresné Dongó Katalin és Laczkóné Kiss Ágnes
Rálik Alexandra
Pankotai Beáta
dr. Csókáné Török Orsolya
Sipos Katalin
Eőri János
Sánchez Adrienn
Tóth Linda
Weiszmann Miklósné
Pleszel Erika
Nyeste Zsolt, Boha Eszter, Hadusfalvy Linda, Rottler Júlia
Lenkóné Geiger Kinga, Varga László
Sághy Petra és Bartha Debóra
Stadlerné Szántó Andrea Magdolna, Galgóczy Gábor, Pankotai Beáta
Bacskainé Ónodi Tímea - Beharóczkiné Varga Andrea – Feczkó Regő - Hegyi Viktória - Kis Katalin - Kiss Csilla Sára - Molnár Nóra - Nagy Noémi - Németh Ágnes - Orbánné Szalai Tünde - Pálffy-Kalmár Zsanett - Szélesné Szabó Lídia - Szigetiné Kőhalmi Zita - Tóth Linda - Tóth Mónika - Veszpréminé Zalka Julianna - Wozniak-Vigh Mariola
Gyurgyovits Ádám
Juhász Viktória
Hevesi Katalin
Szabó Orsolya
Nagy Erzsébet
Völfli Ádám
Gothárd-Wilk Andrea
Tóth Bálint
Szántóné Czecze Enikő
Csányi Tibor, Marosi Andrea és Tóth Gergely Levente
Lenkóné Geiger Kinga, Kőnigné Pénzes Edit, Szabó Katalin
Molnár Sándor
Rabóczki István
Zsuk Csilla

Secondary Sidebar

"Az innováció egyik lényeges jellemzője az, hogy „másolható-e”, azaz az adott intézménytípuson vagy rendszeren belül továbbadható-e, másutt is megvalósítható-e?"

Kőrösné Mikis Márta: Az innovatív pedagógiai gyakorlat definíciója

Archívum

  • 2024. április (93)
  • 2024. március (69)
  • 2022. július (9)
  • 2022. június (24)
  • 2022. május (36)
  • 2022. április (19)
  • 2022. március (1)
  • 2021. június (34)
  • 2021. március (2)
  • 2021. február (7)
  • 2020. január (2)
  • 2019. október (1)
  • 2019. június (1)
  • 2018. november (1)
  • 2018. június (1)
  • 2018. május (1)
  • 2017. október (1)

Kategóriák

  • E-tananyag
  • Iskolafókusz
  • Módszertan
  • Személyes
  • Uncategorized
  • Vállalatok világa

Belvárosi Berzeviczy Budai Gimnázium Budai Technikum Békésy Dobos C. József Giorgio Perlasca Hunfalvy II. Rákóczi Keleti Károlyi Pesterzsébeti Pestszentlőrinci Szent István Szász Széchenyi Teleki Terézvárosi Varga Vásárhelyi Vásárhelyi Pál

Mi ez a blog?

A Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum iskoláiban folyó innovatív pedagógiai és módszertani munka bemutatása

Nincs megjeleníthető bejegyzés.

BGSZC 2019